Senzorické loptičky 3 kusy

Kód: 30008LU
Akcia
Značka: Ludi
10,99 € –22 %
Senzorické loptičky 3 kusy
10,99 € –22 % 8,49 €
Na sklade
Môžeme doručiť do:
9.10.2024
Možnosti doručenia

Senzorické loptičky pre deti od 6 mesiacov (priemer 8 cm)

Detailné informácie

Podrobný popis

Tieto mäkké loptičky sú navrhnuté pre rôznorodé senzorické hry, ktorá prispieva k rozvoju detí.

Vďaka rozmanitým textúram stimulujú dotykové vnímanie a sú tiež skvelé na zlepšenie motorických zručností a koordinácie.

Ich veľkosť a povrch sú prispôsobené na podporu učenia sa rovnováhe a koordinácii, čo je základ pre prvotné motorické zručnosti ako sú prvé kroky.

Loptičky sú vhodné pre deti od 6 mesiacov a ich priemer je 8 cm, čo je optimálny priemer pre malé detské ručičky.

Škriatok Babalác sa pohral s touto hračkou a detaily o nej spísal do záložky Parametre.

Dodatočné parametre

Kategória: Motorické hračky
? Typ hračky: Mäkké hračky pre bábätká
? Napomáha rozvíjať: Motoriku, Zmysly, Úchop
? Odporúčaný vek: od 6 mesiacov
? Vhodné pre: Chlapca, Dievča
? Materiál: Guma
? Rozmery balenia: 20 x 15 x 8 cm
? Hmotnosť balenia: 0,26 kg
? Záruka: 24 mesiacov

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

hracky-ludi

LUDI je francúzska značka, ktorá od roku 1994 prináša radosť a učenie deťom od narodenia do veku 5 rokov prostredníctvom svojich hračiek a produktov pre deti.

Táto francúzska značka, vzniknutá v srdci Touraine, je známa svojou kreativitou, farebnosťou a originálnymi produktmi, ktoré podporujú vývoj detských schopností ako jazyk, motorika či sociálne zručnosti a to všetko formou zábavy.

LUDI sa vyznačuje tým, že rešpektuje individuálny vývoj každého dieťaťa a zároveň ponúka praktické riešenia pre rodičov, aby podporila jednoduché skladovanie, hygienu a minimalizovala nároky na priestor v domácnosti.

Bezpečnosť detí je pre LUDI najvyššou prioritou, preto spolupracuje s odborníkmi a dodržiava prísne normy. Navyše, značka sa snaží byť cenovo dostupná pre všetky rodiny, čím podporuje myšlienku, že učenie prostredníctvom hry by malo byť dostupné každému.