Knižka s vôňou ovocia

Kód: 30148
9,99 €
Na sklade
Môžeme doručiť do:
11.11.2025
Možnosti doručenia

Zmyslová knižka s vôňou ovocia

Detailné informácie

Podrobný popis

Knižka s vôňou ovocia od značky LUDI zapojí do listovania všetky detské zmysly.

Na každej strane sa ukrýva zvieratko so svojím obľúbeným ovocím a dieťa po prejdení prstom po špeciálnom mieste objaví jeho typickú vôňu.

Ku knižke je 5 odnímateľných samolepiek s vôňami – citrón, pomaranč, jahoda, jablko a banán.

Malí čitatelia tak môžu ovocie nielen vidieť, ale aj cítiť a zároveň si precvičovať jemnú motoriku.

Knižka je odolná, ľahko sa čistí vlhkou handričkou a je vhodná pre deti od 12 mesiacov.

Škriatok Babalác sa pohral aj s touto hračkou a detaily o nej spísal do záložky Parametre.

Dodatočné parametre

Kategória: Hračky pre ročné deti
EAN: 3550833301487
? Typ hračky: Mäkké hračky pre bábätká
? Napomáha rozvíjať: Motoriku, Zmysly, Úchop
? Odporúčaný vek: od 1 roka
? Vhodné pre: Chlapca, Dievča
? Materiál: Plast
? Rozmery balenia: 18 x 19 x 4 cm
? Hmotnosť balenia: 0,11 kg
? Záruka: 24 mesiacov

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Výrobca: J.B.M. SARL, 9 Allée Léonard de Vinci , Montbazon, 37250, Francie, mail: m.charrier@jbm.fr

hracky-ludi

LUDI je francúzska značka, ktorá od roku 1994 prináša radosť a učenie deťom od narodenia do veku 5 rokov prostredníctvom svojich hračiek a produktov pre deti.

Táto francúzska značka, vzniknutá v srdci Touraine, je známa svojou kreativitou, farebnosťou a originálnymi produktmi, ktoré podporujú vývoj detských schopností ako jazyk, motorika či sociálne zručnosti a to všetko formou zábavy.

LUDI sa vyznačuje tým, že rešpektuje individuálny vývoj každého dieťaťa a zároveň ponúka praktické riešenia pre rodičov, aby podporila jednoduché skladovanie, hygienu a minimalizovala nároky na priestor v domácnosti.

Bezpečnosť detí je pre LUDI najvyššou prioritou, preto spolupracuje s odborníkmi a dodržiava prísne normy. Navyše, značka sa snaží byť cenovo dostupná pre všetky rodiny, čím podporuje myšlienku, že učenie prostredníctvom hry by malo byť dostupné každému.